VEZETŐI TRÉNINGEK | KREATIVITÁSI TRÉNING | CSAPATÉPÍTÉS | VÁLTOZÁSMENEDZSMENT
„Miért fontosabb manapság a vevőápolás, mint az elmúlt években?”
Minél nagyobb a piacon a konkurenciaharc, annál nehezebb a cégeknek meglévő vásárlóikat megtartani. Sokan nem veszik figyelembe, hogy milyen üzleti potenciál rejlik a meglévő ügyfelekben és ezek ismeretségi körében.
Ráadásul lényegesen olcsóbb megőrizni egy meglévő ügyfelet, mint felkutatni és meggyőzni egy újat. Azonban a legtöbb értékesítő a meglévő vásárlók újra vásárlását magától értetődő automatizmusnak tartja, így föl sem merül benne, hogy a piacon ezért is kemény harcot kell vívni.
„Hogyan segít a Csocsán fivérek Vezetői Tanácsadó Iroda megelőzni a konkurens cégeket a vevőápolásban?”
Kevés cégvezető gondol arra, hogy a magas vásárlói hűségráta jórészt tudatos és jól szervezett munka, valamint következetes vezetői számonkérés eredménye.
A cég értékesítőinek szorosabb és jobb személyes kontaktusban kell lenniük a meglévő vásárlókkal, mint a konkurencia dolgozóinak. Minden képviselőnek tudatosan többet kell tennie a versenytársaknál azért, hogy kapcsolata a vevőivel élő és folyamatos legyen.
„Mi a biztosíték arra, hogy az értékesítők a gyakorlatban is alkalmazni fogják a szemináriumon tanultakat?”
Munkánkat minden esetben részletes helyzetfelméréssel kezdjük, melynek során megállapítjuk a vevőápolás aktuális szintjét. Ennek alapján a Megbízó cég vezetésének egy olyan nyilvántartási és ellenőrzési rendszert dolgozunk ki, melyből kiderül, hogy a szeminárium résztvevői a napi gyakorlatban alkalmazzák-e a tréningen tanultakat.
A munka kezdeti szakaszában tanácsadóink természetesen minden segítséget megadnak Önöknek ahhoz, hogy az ellenőrzési rendszer alkalmazása idővel napi gyakorlattá váljon az Önök cégénél.
OLVASS BELE EZEKBE IS